//Lonely
Follow Dashboard
Jealous ? Yes :')
Tuesday 26 March 2013 | 0Superstar (s)!

kening mainnnnn ;)
wtf -,- yess tmr Wednesday ,the day after tmr is Thursday and 2 days after tmr is Friday so wtf . k merepek aku pagi pagi nieee . apakah xP kesah ku ? HAHA btw SELAMAT PAGI PETANG MALAM , SAYANG  heeee 3 in 1 punya ayat okayyyyy , kau mne tahu :P (merepek lagi kauuu jedunnn -,-) 

ambik kesempatan nak update blog nie memandangkan aku tak busy and kebosanan tahap gaban melanda -3-" aku punya Superman tido karang ni sebab malam tadi si Pendekk tu jadik burung hantu tak tido langsung p selamatkan orang kononnye superhero -,- (Superman lah katakan , merepek k merepek) k back to the topic before aku merapu lebih banyak . 

Jealous ? Yes :') ape yang jealous nye ? hmmm ni yang depa nak habak kat hang ni :P ni haaa pasal si Pendekk aku tu . seriously aku cemburu gila ah bila dia layan perempuan lain lebih lebih kat facebook tuu . espeacially ada amoi sorang tu , memang annoying gilaa ! x( but hmmm apa hak aku en nak halang dia berkawan dengan siapa ? :') aku taknak pulak kongkong life dia . apa yang aku buat just pendam jelah rasa jealous ni . kang aku luahkan kat dia , percuma je aku kena marah . what can I do (speaking pulak dah kau jedunnn ? :'D) apa apa pun aku tahu dia tahu mana batas dia . AKU SAYANG KAU BRAD PITT 

okay now tamo sedeh sedeh kte melancong p topik lain pulakk xP aku hitammm dah weh balik dari MSSM haritu . yarabiiiiii beza gila -.- semalam p turun tuisyen , cikgu cikgu semua terkezut tngok aku hitam . chiohhh I was like "Damn it orang perasan !" 
siap tunjuk muka troll aku lagiiii xD
merepek k merepek ! hahahaha . arghhh aku harap habis cuti sekolah yang cuma seminggu ni aku dapat putih balekk . -,- like seriously malu doh bawak muka yang dulunya putih kini hitamm . nanti ada ada je orang sindir menyindir bersindir tersindir yeahhh mengarut lagiiii x) hahahahahaha okay dah dah . that's all for now guysss ! jumpa dekat next entry okay ? aku pun tak tahu ah bila aku dapat update lagi ;) bye stalker ! 

untuk si Pendek : awak awak awak :') jangan marah kat aku ah ? cemburu tanda sayang . aku sayang kau gila gila and aku tak sanggup hilang kau . harap kau paham . I L O V E Y O U :*


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HI ! Short intro . Fravlein Ulan , 15 . Kuching , Sarawak . BRAD PITT GIMONG , dearest boyfriend♥ :* welcome to my blog , my second world ;) NO COPYCATS , PIGS , DOGS OR WHATEVER YOU CALLED IT ;)
I LOVE MY BABY , JIPOT♥


Diary About Stuff Site


Le' Superstars



Let's Talk!


Round of Applause!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Owner : ULAN

Best View at GOOGLE CHROME!